School/Faculty/Institute | Faculty of Arts, Design and Architecture | ||||
Course Code | INT 300 | ||||
Course Title in English | Summer Practice I | ||||
Course Title in Turkish | Summer Practice I | ||||
Language of Instruction | EN | ||||
Type of Course | Internship | ||||
Level of Course | Intermediate | ||||
Semester | Spring | ||||
Contact Hours per Week |
|
||||
Estimated Student Workload | 60 hours per semester | ||||
Number of Credits | 2 ECTS | ||||
Grading Mode | Standard Letter Grade | ||||
Pre-requisites |
|
||||
Expected Prior Knowledge | Two semesters of architectural design studio | ||||
Co-requisites |
ARC 102 - Architectural Design II |
||||
Registration Restrictions | Only Undergraduate Students | ||||
Overall Educational Objective | To familiarize oneself with the professional practices in the discipline of interior design. | ||||
Course Description | This course introduces the learners to the professional practices of interior design and its relationships with other professional groups by practicing interior design in a company, observing the legal and managerial dimensions, and getting actively involved in different fields of the practices of interior design. By completing this course, students will gain internship experience covering minimum 24 working days. | ||||
Course Description in Turkish | Bu ders, öğrencilere mesleki uygulamaları ve diğer meslek grupları ile ilişkileri tanıtmayı, iç mimarlık uygulamalarının hukuki ve yönetsel boyutları hakkında farkındalık yaratmayı ve mimarlık uygulamalarının farklı alanlarında deneyim kazanmalarını amaçlamaktadır. Öğrenciler bu dersi tamamlayarak minimum 24 iş gününü kapsayan staj deneyimi kazanacaklardır. |
Course Learning Outcomes and CompetencesUpon successful completion of the course, the learner is expected to be able to:1) 2) 3) 4) |
Program Learning Outcomes/Course Learning Outcomes | 1 | 2 | 3 | 4 |
---|---|---|---|---|
1) Psikolojideki başlıca kavramlar, teorik perspektifler, deneysel bulgular ve tarihsel eğilimler hakkında kapsamlı bilgi edinilmesi. | ||||
2) Psikolojide temel araştırma yöntemlerini, ayrıca araştırma tasarımı, veri analizi ve veri yorumlama anlama ve uygulama becerisi. | ||||
3) Davranış ve zihinsel süreçlerle ilgili problemleri çözmek için eleştirel ve yaratıcı düşünme, şüpheci sorgulama ve bilimsel bir yaklaşım kullanma yetkinliği. | ||||
4) Psikolojik ilke, beceri ve değerleri kişisel, sosyal ve örgütsel bağlamlarda anlama ve uygulama becerisi. | ||||
5) Psikoloji disipliniyle bağlantılı olan kanıtları değerlendirme, belirsizliği tolere etme ve diğer değerleri yansıtma becerisi. | ||||
6) Mesleki etik standartların içselleştirilmesi ve yayılması. | ||||
7) Psikoloji ve diğer sosyal bilimler alanlarında bilgi edinme amacıyla bilgi teknolojileri, bilgisayar ve diğer teknolojileri kullanma konusunda yetkinlik gösterme. | ||||
8) Psikoloji bilimi bilgisini Türkçe ve en azından CEFR B2 düzeyinde İngilizce olmak üzere çeşitli formatlarda etkili bir şekilde iletme becerisi. | ||||
9) Sosyokültürel ve uluslararası çeşitliliğin karmaşıklığını tanıma, anlama ve buna saygı gösterme. | ||||
10) Yaşam boyu öğrenme, araştırma ve kendini geliştirme ihtiyacını tanıma ve bu doğrultuda beceriler geliştirme. | ||||
11) Psikolojik teori ve literatüre dayanarak eleştirel hipotezler oluşturma ve bu hipotezleri test etmek için çalışmalar tasarlama becerisi. | ||||
12) Bağımsız olarak bilgi edinme ve kendi öğrenimini planlama becerisi. | ||||
13) Yazılı çalışmaların ve sunumların netliği ve düzeni konusunda ileri düzeyde yetkinlik gösterme. |
N None | S Supportive | H Highly Related |
Program Outcomes and Competences | Level | Assessed by | |
1) | Psikolojideki başlıca kavramlar, teorik perspektifler, deneysel bulgular ve tarihsel eğilimler hakkında kapsamlı bilgi edinilmesi. | N | |
2) | Psikolojide temel araştırma yöntemlerini, ayrıca araştırma tasarımı, veri analizi ve veri yorumlama anlama ve uygulama becerisi. | N | |
3) | Davranış ve zihinsel süreçlerle ilgili problemleri çözmek için eleştirel ve yaratıcı düşünme, şüpheci sorgulama ve bilimsel bir yaklaşım kullanma yetkinliği. | H | Exam,HW,Participation |
4) | Psikolojik ilke, beceri ve değerleri kişisel, sosyal ve örgütsel bağlamlarda anlama ve uygulama becerisi. | N | |
5) | Psikoloji disipliniyle bağlantılı olan kanıtları değerlendirme, belirsizliği tolere etme ve diğer değerleri yansıtma becerisi. | N | |
6) | Mesleki etik standartların içselleştirilmesi ve yayılması. | N | |
7) | Psikoloji ve diğer sosyal bilimler alanlarında bilgi edinme amacıyla bilgi teknolojileri, bilgisayar ve diğer teknolojileri kullanma konusunda yetkinlik gösterme. | N | |
8) | Psikoloji bilimi bilgisini Türkçe ve en azından CEFR B2 düzeyinde İngilizce olmak üzere çeşitli formatlarda etkili bir şekilde iletme becerisi. | N | |
9) | Sosyokültürel ve uluslararası çeşitliliğin karmaşıklığını tanıma, anlama ve buna saygı gösterme. | S | Participation |
10) | Yaşam boyu öğrenme, araştırma ve kendini geliştirme ihtiyacını tanıma ve bu doğrultuda beceriler geliştirme. | S | HW,Participation |
11) | Psikolojik teori ve literatüre dayanarak eleştirel hipotezler oluşturma ve bu hipotezleri test etmek için çalışmalar tasarlama becerisi. | N | |
12) | Bağımsız olarak bilgi edinme ve kendi öğrenimini planlama becerisi. | S | Exam,HW |
13) | Yazılı çalışmaların ve sunumların netliği ve düzeni konusunda ileri düzeyde yetkinlik gösterme. | H | Exam,HW |
Prepared by and Date | , December 2023 |
Course Coordinator | AKTS1 |
Semester | Spring |
Name of Instructor | Dr. Öğr. Üyesi CEREN ÇELİK |
Hafta | Konu |
1) | Introduction |
2) | Site Visit |
3) | Practice and writing report |
4) | Practice and writing report |
5) | Practice and writing report |
6) | Practice and writing report |
7) | Practice and writing report |
8) | Practice and writing report |
9) | Practice and writing report |
10) | Practice and writing report |
11) | Practice and writing report |
12) | Practice and writing report |
13) | Practice and writing report |
14) | Evaluation |
15) | Final Assessment Period |
16) | Final Assessment Period |
Required/Recommended Readings | MEF University Faculty of Arts, Design and Architecture Internship Regulations, MEF University Faculty of Arts, Design and Architecture Internship Guidelines, MEF University Faculty of Arts, Design and Architecture Internship Principles. | ||||||||||||
Teaching Methods | Field study | ||||||||||||
Homework and Projects | Internship notebook, internship report | ||||||||||||
Laboratory Work | - | ||||||||||||
Computer Use | Yes | ||||||||||||
Other Activities | - | ||||||||||||
Assessment Methods |
|
||||||||||||
Course Administration |
arcintern@mef.edu.tr Office: Block A, No: 514, Dr. Esra Sert Email: serte@mef.edu.tr Internship Report Rules: Report should be written in English in the format required by the Faculty of Arts, Design and Architecture. Report template is available on the faculty website and Blackboard. Every learner should record his / her work in the internship notebook on a daily basis and convert it into a report. At the end of the internship, the folder is approved by the person in charge at the organization. Academic Dishonesty and Plagiarism: YÖK Disciplinary Regulation. |
Activity | No/Weeks | Hours | Calculation | ||||
No/Weeks per Semester | Preparing for the Activity | Spent in the Activity Itself | Completing the Activity Requirements | ||||
Proje | 6 | 0 | 10 | 60 | |||
Total Workload | 60 | ||||||
Total Workload/25 | 2.4 | ||||||
ECTS | 2 |