School/Faculty/Institute | Faculty of Engineering | ||||||
Course Code | COMP 452 | ||||||
Course Title in English | Huawei Low Code Application Development | ||||||
Course Title in Turkish | Huawei Low Code Uygulama Geliştirme | ||||||
Language of Instruction | EN | ||||||
Type of Course | Laboratory Work,Lecture | ||||||
Level of Course | Başlangıç | ||||||
Semester | Spring | ||||||
Contact Hours per Week |
|
||||||
Estimated Student Workload | 81 hours per semester | ||||||
Number of Credits | 6 ECTS | ||||||
Grading Mode | Standard Letter Grade | ||||||
Pre-requisites |
COMP 110 - Object-Oriented Programming (JAVA) |
||||||
Co-requisites | None | ||||||
Expected Prior Knowledge | None | ||||||
Registration Restrictions | Only undergraduate students | ||||||
Overall Educational Objective | To be familiar with the concepts, application scenarios, main features and development of Huawei’s AppCube low code application-development services and have the basic to advanced capabilities of low code application development. Produce at least one application project. | ||||||
Course Description | This course provides students with an introduction to low code application development. The main content of this course includes introduction to AppCube application development platform, rapid development hand-on practices, standard page development, advance page development, service orchestration, script, object-model development, business process orchestration, data visualization. |
Course Learning Outcomes and CompetencesUpon successful completion of the course, the learner is expected to be able to:1) En son yazılım geliştirme trendlerini tanır; 2) Düşük kod geliştirme kavramını ve bileşenlerini anlar; 3) İş uygulamaları geliştirir; 4) Uygulama geliştirmede temelden ileri düzeye kadar olan kavramları ve formal tasarım sürecini açıklar; 5) Bir ekipte etkili bir şekilde çalışır; 6) Bir iş uygulaması hakkında teknik rapor hazırlar ve sözlü sunum yapar; 7) Gerektiğinde yeni bilgiler edinir ve uygular. |
Program Learning Outcomes/Course Learning Outcomes | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1) Psikolojideki başlıca kavramlar, teorik perspektifler, deneysel bulgular ve tarihsel eğilimler hakkında kapsamlı bilgi edinilmesi. | |||||||
2) Psikolojide temel araştırma yöntemlerini, ayrıca araştırma tasarımı, veri analizi ve veri yorumlama anlama ve uygulama becerisi. | |||||||
3) Davranış ve zihinsel süreçlerle ilgili problemleri çözmek için eleştirel ve yaratıcı düşünme, şüpheci sorgulama ve bilimsel bir yaklaşım kullanma yetkinliği. | |||||||
4) Psikolojik ilke, beceri ve değerleri kişisel, sosyal ve örgütsel bağlamlarda anlama ve uygulama becerisi. | |||||||
5) Psikoloji disipliniyle bağlantılı olan kanıtları değerlendirme, belirsizliği tolere etme ve diğer değerleri yansıtma becerisi. | |||||||
6) Mesleki etik standartların içselleştirilmesi ve yayılması. | |||||||
7) Psikoloji ve diğer sosyal bilimler alanlarında bilgi edinme amacıyla bilgi teknolojileri, bilgisayar ve diğer teknolojileri kullanma konusunda yetkinlik gösterme. | |||||||
8) Psikoloji bilimi bilgisini Türkçe ve en azından CEFR B2 düzeyinde İngilizce olmak üzere çeşitli formatlarda etkili bir şekilde iletme becerisi. | |||||||
9) Sosyokültürel ve uluslararası çeşitliliğin karmaşıklığını tanıma, anlama ve buna saygı gösterme. | |||||||
10) Yaşam boyu öğrenme, araştırma ve kendini geliştirme ihtiyacını tanıma ve bu doğrultuda beceriler geliştirme. | |||||||
11) Psikolojik teori ve literatüre dayanarak eleştirel hipotezler oluşturma ve bu hipotezleri test etmek için çalışmalar tasarlama becerisi. | |||||||
12) Bağımsız olarak bilgi edinme ve kendi öğrenimini planlama becerisi. | |||||||
13) Yazılı çalışmaların ve sunumların netliği ve düzeni konusunda ileri düzeyde yetkinlik gösterme. |
N None | S Supportive | H Highly Related |
Program Outcomes and Competences | Level | Assessed by | |
1) | Psikolojideki başlıca kavramlar, teorik perspektifler, deneysel bulgular ve tarihsel eğilimler hakkında kapsamlı bilgi edinilmesi. | N | |
2) | Psikolojide temel araştırma yöntemlerini, ayrıca araştırma tasarımı, veri analizi ve veri yorumlama anlama ve uygulama becerisi. | N | |
3) | Davranış ve zihinsel süreçlerle ilgili problemleri çözmek için eleştirel ve yaratıcı düşünme, şüpheci sorgulama ve bilimsel bir yaklaşım kullanma yetkinliği. | H | Sınav,Ödev,Derse Katılım |
4) | Psikolojik ilke, beceri ve değerleri kişisel, sosyal ve örgütsel bağlamlarda anlama ve uygulama becerisi. | N | |
5) | Psikoloji disipliniyle bağlantılı olan kanıtları değerlendirme, belirsizliği tolere etme ve diğer değerleri yansıtma becerisi. | N | |
6) | Mesleki etik standartların içselleştirilmesi ve yayılması. | N | |
7) | Psikoloji ve diğer sosyal bilimler alanlarında bilgi edinme amacıyla bilgi teknolojileri, bilgisayar ve diğer teknolojileri kullanma konusunda yetkinlik gösterme. | N | |
8) | Psikoloji bilimi bilgisini Türkçe ve en azından CEFR B2 düzeyinde İngilizce olmak üzere çeşitli formatlarda etkili bir şekilde iletme becerisi. | N | |
9) | Sosyokültürel ve uluslararası çeşitliliğin karmaşıklığını tanıma, anlama ve buna saygı gösterme. | S | Derse Katılım |
10) | Yaşam boyu öğrenme, araştırma ve kendini geliştirme ihtiyacını tanıma ve bu doğrultuda beceriler geliştirme. | S | Ödev,Derse Katılım |
11) | Psikolojik teori ve literatüre dayanarak eleştirel hipotezler oluşturma ve bu hipotezleri test etmek için çalışmalar tasarlama becerisi. | N | |
12) | Bağımsız olarak bilgi edinme ve kendi öğrenimini planlama becerisi. | S | Sınav,Ödev |
13) | Yazılı çalışmaların ve sunumların netliği ve düzeni konusunda ileri düzeyde yetkinlik gösterme. | H | Sınav,Ödev |
Prepared by and Date | MEHMET FEVZİ ÜNAL , November 2023 |
Course Coordinator | ŞENİZ DEMİR |
Semester | Spring |
Name of Instructor | Öğr. Gör. FATİH MERT |
Hafta | Konu |
1) | Uygulama Geliştirmeye Giriş |
2) | AppCube Düşük Kodlu Uygulama Geliştirme Platformuna Giriş |
3) | Standart Sayfa Geliştirme |
4) | Uygulama Geliştirme (Laboratuvarda) |
5) | İleri Düzey Sayfa Geliştirme |
6) | Betik (Script) |
7) | Nesne Modeli Geliştirme |
8) | İş Süreci Orkestrasyonu |
9) | Veri Görselleştirme |
10) | Sınıf İçi Geliştirme Uygulaması |
11) | Sınıf İçi Geliştirme Uygulaması |
12) | Sınıf İçi Geliştirme Uygulaması |
13) | Davetli Konuşma: Huawei'de İş ve Staj Fırsatları |
14) | Öğrenci Sunumları |
15) | Final Sınavı/Proje/Sunum Dönemi |
16) | Final Sınavı/Proje/Sunum Dönemi |
Required/Recommended Readings | None | |||||||||||||||
Teaching Methods | Flipped Classroom. Teamwork in the project. | |||||||||||||||
Homework and Projects | One term project. | |||||||||||||||
Laboratory Work | In-class development. | |||||||||||||||
Computer Use | For Application Development using AppCube. | |||||||||||||||
Other Activities | Project presentation, report writing. | |||||||||||||||
Assessment Methods |
|
|||||||||||||||
Course Administration |
appcubecloud@huawei.com Instructor’s office and phone number, office hours, email address: To be announced -Office: -Phone number: - Email address: appcubecloud@huawei.com Rules for attendance, late submissions, missing an exam, etc.: To be announced A reminder of proper classroom behavior, code of student conduct: To be announced Academic dishonesty and plagiarism: YÖK regulations. |
Activity | No/Weeks | Hours | Calculation | ||||
No/Weeks per Semester | Preparing for the Activity | Spent in the Activity Itself | Completing the Activity Requirements | ||||
Ders Saati | 14 | 1 | 2 | 42 | |||
Proje | 6 | 3 | 3 | 36 | |||
Ara Sınavlar | 1 | 1 | 2 | 3 | |||
Total Workload | 81 | ||||||
Total Workload/25 | 3.2 | ||||||
ECTS | 6 |