School/Faculty/Institute | Faculty of Arts, Design and Architecture | ||||
Course Code | ARC 401 | ||||
Course Title in English | Architectural Design VII | ||||
Course Title in Turkish | Mimari Tasarım VII | ||||
Language of Instruction | EN | ||||
Type of Course | Flipped Classroom | ||||
Level of Course | Advanced | ||||
Semester | Fall | ||||
Contact Hours per Week |
|
||||
Estimated Student Workload | 252 hours per semester | ||||
Number of Credits | 10 ECTS | ||||
Grading Mode | Standard Letter Grade | ||||
Pre-requisites |
ARC 302 - Architectural Design VI |
||||
Co-requisites | None | ||||
Expected Prior Knowledge | Six semesters of studio work. | ||||
Registration Restrictions | Only Undergraduate Students | ||||
Overall Educational Objective | To achieve a high-resolution architectural output within a holistic and critical approach to the given context | ||||
Course Description | The Architectural Design 7 Studio is primarily built on a process of research & development, in regard to her architectural output. The studio teams scan the specified environment to find a location of further work. The research on and around the indicated focus provides a basis for the development process of the architectural project. The expectation is to keep the scale of the project limited, while achieving a high level of fidelity in the design work. The studio environment is envisaged to be enriched with contributions from the actors of various backgrounds, including arts, technology, sociology and production. |
Course Learning Outcomes and CompetencesUpon successful completion of the course, the learner is expected to be able to:1) tasarımın odağı etrafındaki bağlamsal faktörler dizisini kavramak ve yansıtmak; |
Program Learning Outcomes/Course Learning Outcomes | 1 |
---|---|
1) An ability to identify, formulate, and solve complex engineering problems by applying principles of engineering, science, and mathematics | |
2) Halk sağlığı, güvenlik ve refahın yanı sıra, küresel, kültürel, sosyal, çevresel ve ekonomik faktörleri dikkate alarak, ihtiyaçları karşılayan çözümler üretmek için mühendislik tasarımını uygulama becerisi | |
3) Farklı kitlelerle etkili bir şekilde iletişim kurma becerisi | |
4) Mühendislik durumlarında etik ve profesyonel sorumlulukları tanıma ve mühendislik çözümlerinin küresel, ekonomik, çevresel ve toplumsal etkilerini göz önünde bulundurarak bilinçli kararlar verme becerisi | |
5) Takım üyeleriyle birlikte liderlik sağlayan, işbirlikçi ve kapsayıcı bir ortam oluşturan, hedefler belirleyen, görevleri planlayan ve hedeflere ulaşan bir ekipte etkili bir şekilde çalışma becerisi | |
6) Uygun deneyler geliştirme ve yürütme, verileri analiz etme ve yorumlama ve mühendislik değerlendirmesi yaparak sonuçlara ulaşma becerisi | |
7) Gerekli olduğunda yeni bilgileri edinme ve uygun öğrenme stratejilerini kullanarak bu bilgileri uygulama becerisi |
N None | S Supportive | H Highly Related |
Program Outcomes and Competences | Level | Assessed by | |
1) | An ability to identify, formulate, and solve complex engineering problems by applying principles of engineering, science, and mathematics | N | |
2) | Halk sağlığı, güvenlik ve refahın yanı sıra, küresel, kültürel, sosyal, çevresel ve ekonomik faktörleri dikkate alarak, ihtiyaçları karşılayan çözümler üretmek için mühendislik tasarımını uygulama becerisi | N | |
3) | Farklı kitlelerle etkili bir şekilde iletişim kurma becerisi | N | |
4) | Mühendislik durumlarında etik ve profesyonel sorumlulukları tanıma ve mühendislik çözümlerinin küresel, ekonomik, çevresel ve toplumsal etkilerini göz önünde bulundurarak bilinçli kararlar verme becerisi | N | |
5) | Takım üyeleriyle birlikte liderlik sağlayan, işbirlikçi ve kapsayıcı bir ortam oluşturan, hedefler belirleyen, görevleri planlayan ve hedeflere ulaşan bir ekipte etkili bir şekilde çalışma becerisi | N | |
6) | Uygun deneyler geliştirme ve yürütme, verileri analiz etme ve yorumlama ve mühendislik değerlendirmesi yaparak sonuçlara ulaşma becerisi | N | |
7) | Gerekli olduğunda yeni bilgileri edinme ve uygun öğrenme stratejilerini kullanarak bu bilgileri uygulama becerisi | N |
Prepared by and Date | , June 2022 |
Course Coordinator | AKTS1 |
Semester | Fall |
Name of Instructor | Öğr. Gör. MEHMET GÜROL ÇİVİ |
Hafta | Konu |
1) | Ders ve Materyallerin alanda Tanıtılması |
2) | İlk düşünceler ve toplu eleştiri oturumu |
3) | Bağlam üzerinde çalışma (çevresel tarama) |
4) | Konsept üzerinde çalışma (odağı ayarlama) |
5) | Konsept üzerinde çalışma (odaklanma ve çeviri yaklaşımı) |
6) | Vize değerlendirme oturumu 1 (sunum ve eleştiriler) |
7) | Konsept üzerinde çalışma (odaklanma ve çeviri yaklaşımı) |
8) | |
9) | |
10) | Tasarım üzerinde çalışma ve prototipe odaklanma (teknoloji ve çeviri) |
11) | Vize değerlendirme oturumu 2 (sunum ve eleştiriler) |
12) | Tasarım ve odaklanma üzerinde çalışma (teknoloji ve çeviri) |
13) | |
14) | Tasarım üzerinde çalışma ve prototipe odaklanma (teknoloji ve çeviri) |
15) | Final Değerlendirme Dönemi |
16) | Final Değerlendirme Dönemi |
Required/Recommended Readings | - | |||||||||||||||
Teaching Methods | Collective Studio Activity | |||||||||||||||
Homework and Projects | Collective Studio Activity | |||||||||||||||
Laboratory Work | - | |||||||||||||||
Computer Use | yes | |||||||||||||||
Other Activities | - | |||||||||||||||
Assessment Methods |
|
|||||||||||||||
Course Administration |
avcio@mef.edu.tr - Office: Block A, Ozan Avcı, 514 Email: avcio@mef.edu.tr |
Activity | No/Weeks | Hours | Calculation | ||||
No/Weeks per Semester | Preparing for the Activity | Spent in the Activity Itself | Completing the Activity Requirements | ||||
Ders Saati | 14 | 2 | 12 | 1 | 210 | ||
Ödevler | 2 | 6 | 2 | 16 | |||
Final | 1 | 25 | 1 | 26 | |||
Total Workload | 252 | ||||||
Total Workload/25 | 10.1 | ||||||
ECTS | 10 |