LSC 527 Flipped Learning in EducationMEF ÜniversitesiAkademik Programlar Öğrenme Bilimleri (Tezli) Öğrenciler için Genel BilgiDiploma EkiErasmus Beyanı
Öğrenme Bilimleri (Tezli)
Yüksek Lisans Programın Süresi: 2 Kredi Sayısı: 120 TYYÇ: 7. Düzey QF-EHEA: 2. Düzey EQF: 7. Düzey

Ders Genel Tanıtım Bilgileri

Yüksekokul/Myo/Fakülte/Enstitü Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
Ders Kodu LSC 527
Ders Adı İngilizce Flipped Learning in Education
Ders Adı Türkçe Ters Yüz Öğretim Metodu
Öğretim Dili EN
Ders Türü Ters-Yüz Öğrenme
Dersin Düzeyi Orta
Dönem Yaz Okulu
Haftalık İletişim Saatleri
Ders: 3 Okuma: - Laboratuvar : - Diğer: -
Tahmini Öğrenci İş Yükü Dönem boyunca 130 saat
Ders Kredileri 5 AKTS
Değerlendirme Standart Harf Notu
Ön Koşul Yok
Yan Koşul Yok
Beklenen Ön Bilgi Flipped Learning 3.0 Sertifikasyon Kurs Seviyesi - I'i tamamlayın
Kayıt Kısıtlamaları Sadece Lisansüstü Öğrenciler
Genel Eğitim Hedefi Bu dersin genel eğitim amacı, öğrencilerin ters çevrilmiş bir dersi nasıl planlayacaklarını, öğreteceklerini ve değerlendireceklerini öğrenmeleridir.
Ders Açıklaması Tersyüz öğrenim hareketi dünyayı sarıyor. Tutkulu eğitimciler modeli kucakladı ve 10 yıldır uygulamaktalar. Tersyüz öğrenim büyük potansiyel ve başarı gösterdi ama birkaç uçurumla da yüzleşildi. Kötü pratik, uygun olmayan teknoloji, ve zayıf uygulama ile Tersyüz Öğrenim’in sekteye uğratılabileceği sayısız hata söz konusu. Bu amaçla, derslerinizi etkili şekilde tersyüz etmeniz ve değerlendirmeniz için ihtiyaç duyacağınız bilgileri size sunacak bu ders tasarlandı.

Ders Öğrenme Çıktıları ve Yeterlilikler

Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler:
1) tersyüz öğrenimi tanımlamak
2) tersyüz öğrenimin bir metastrateji olduğu fikri üzerine yorum yapmak
3) Tersyüz öğrenim terminolojisini doğru anlamak ve kullanmak
4) Etkili bir tersyüz video oluşturmak
5) Bir tersyüz öğrenim dersi tasarlamak
6) Bir tersyüz öğrenim dersi vermek
7) Tersyüz öğrenimin etkinliğini değerlendirin
Program Öğrenme Çıktıları/Ders Öğrenme Çıktıları 1 2 3 4 5 6 7

Program Sonuçları ve Yeterliliklerle İlişkisi

N Yok S Destekleyici H Çok İlgili
     
Program Çıktıları ve Yeterlilikler Düzey Değerlendirme
Hazırlayan ve Tarih ,
Ders Koordinatörü MUSTAFA ÖZCAN
Dönem Yaz Okulu
Dersi Veren(ler) Öğr. Gör. CAROLINE KURBAN

Ders İçeriği

Hafta Konu
1) Derse Hoşgeldiniz - Gösteri Dersi
2) Neden Flip?
3) Tersyüz Öğrenim için Planlama Yapmak - Teori
4) Tersyüz Öğrenim için Planlama Yapmak - Uygulama
5) Videolar - Teori
6) Videolar - Uygulama
7) Tersyüz Sınıfın Teknoloji Araçları - Teori
8) Tersyüz Sınıfın Teknoloji Araçları - Uygulama
9) Grup Alanında Aktif Öğrenim - Teori
10) Grup Alanında Aktif Öğrenim - Uygulama
11) Tersyüz Öğrenim Nasıl Değerlendirilir - Teori
12) Tersyüz Öğrenim Nasıl Değerlendirilir - Uygulama
13) Ders planları, videolar ve aktiviteler geliştirmek
14) Ders planları, videolar ve aktiviteler geliştirmek
15) Dönem Sonu Sınavları
16) Dönem Sonu Sınavları
Gerekli/Tavsiye Edilen OkumalarFlipped Learning 3.0 Certification Course Level - I
Öğretme TeknikleriFlipped Classroom
Ödev ve ProjelerTers yüz öğrenme ders planı geliştirme, video oluşturma, ters yüz edilmiş sınıfta ders verme
Laboratuvar Çalışması-
Bilgisayar KullanımıVideo oluşturma ve yükleme
Diğer Aktiviteler-
Değerlendirme Yöntemleri
Değerlendirme Araçları Sayı Ağırlık
Uygulama 1 % 20
Ödev 1 % 30
Sunum 1 % 50
TOPLAM % 100
Ders Yönetimi ozcanm@mef.edu.tr

AKTS Öğrenci İş Yükü Tahmini

AKtivite Hafta Sayısı Saat Hesaplama
Yarıyıl Başına Hafta Sayısı Etkinliğe Hazırlık Etkinliğin Kendisinde Harcanan Etkinlik Gereksinimlerini Tamamlama
Ders Saati 14 2 3 2 98
Proje 1 8 8
Ara Sınavlar 1 8 2 10
Final 1 12 2 14
Toplam İş Yükü 130
Toplam İş Yükü/25 5.2
AKTS 5