İşletme (Tezsiz) | |||||
Yüksek Lisans | Programın Süresi: 1.5 | Kredi Sayısı: 90 | TYYÇ: 7. Düzey | QF-EHEA: 2. Düzey | EQF: 7. Düzey |
Yüksekokul/Myo/Fakülte/Enstitü | Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | ||||
Ders Kodu | MBA 591 | ||||
Ders Adı İngilizce | Capstone Project | ||||
Ders Adı Türkçe | Bitirme Projesi | ||||
Öğretim Dili | TR | ||||
Ders Türü | Ters-Yüz Öğrenme | ||||
Dersin Düzeyi | Seçiniz | ||||
Dönem | Bahar | ||||
Haftalık İletişim Saatleri |
|
||||
Tahmini Öğrenci İş Yükü | Dönem boyunca 260 saat | ||||
Ders Kredileri | 10 AKTS | ||||
Değerlendirme | Standart Harf Notu | ||||
Ön Koşul | Yok | ||||
Yan Koşul | Yok | ||||
Beklenen Ön Bilgi | yoktur | ||||
Kayıt Kısıtlamaları | sadece YL öğrencileri | ||||
Genel Eğitim Hedefi | öğrencilerin aldıkları teorik bilgileri pratiğe dönüştürme becerilerini geliştirme | ||||
Ders Açıklaması | Katılımcılar yıl boyunca öğrenip geliştirdikleri fikirlerini kurulu bir firma veya bir girişimde önemli bir değişim/dönüşüm yaratma seviyesine getirecek kadar çalışarak torik kazanımlarını pratiğe dönüştüreceklerdir. |
Ders Öğrenme Çıktıları ve YeterliliklerBu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler:1) Alanı ile ilgili uygun konuyu seçme 2) Konu ile ilgili taramaları yapma 3) Araştırma teknikleri, rapor yazımı ve sunumu, mevcut araştırmaları incelenme 4) Bir araştırmayı başından sonuna kadar yürütme ve tüm öğrenilen bilgileri bu projede kullanabilme |
Program Öğrenme Çıktıları/Ders Öğrenme Çıktıları | 1 | 2 | 3 | 4 |
---|---|---|---|---|
1) | ||||
2) | ||||
3) | ||||
4) | ||||
5) | ||||
6) | ||||
7) | ||||
8) | ||||
9) |
N Yok | S Destekleyici | H Çok İlgili |
Program Çıktıları ve Yeterlilikler | Düzey | Değerlendirme | |
1) | S | Proje | |
2) | S | Proje | |
3) | H | Proje | |
4) | N | ||
5) | S | Proje | |
6) | H | Proje | |
7) | H | Proje | |
8) | N | ||
9) | S | Proje |
Hazırlayan ve Tarih | HANDE KARADAĞ , |
Ders Koordinatörü | BÜŞRA AYAN |
Dönem | Bahar |
Dersi Veren(ler) | Doç. Dr. HANDE KARADAĞ |
Hafta | Konu |
1) | Proje Dönemi |
2) | Proje Dönemi |
3) | Proje Dönemi |
4) | Proje Dönemi |
5) | Proje Dönemi |
6) | Proje Dönemi |
7) | Proje Dönemi |
8) | Proje Dönemi |
9) | Proje Dönemi |
10) | Proje Dönemi |
11) | Proje Dönemi |
12) | Proje Dönemi |
13) | Proje Dönemi |
14) | Proje Dönemi |
Gerekli/Tavsiye Edilen Okumalar | MEF Proje yazım kuralları uygulanacaktır. | |||||||||
Öğretme Teknikleri | flipped learning | |||||||||
Ödev ve Projeler | ||||||||||
Laboratuvar Çalışması | ||||||||||
Bilgisayar Kullanımı | ||||||||||
Diğer Aktiviteler | ||||||||||
Değerlendirme Yöntemleri |
|
|||||||||
Ders Yönetimi |
karadagh@mef.edu.tr Bu derste aktif katılım, öğrenmenin ve uygulamanın anahtarıdır; Bu nedenle katılımın notlandırılması, öğrencinin aktif katılımının ve sınıf içi etkinliklere katkısının niteliğine göre yapılacaktır. Öğrencilerin tüm oturumlara katılmaları ve zamanında derste bulunmaları beklenmektedir. Hastalık (tam donanımlı bir hastaneden rapor gerektirir) veya MEF yönetmeliklerimde kabul edilen bir mazeret nedeniyle katılamayacakları durumlarda, eğitmenlere posta yoluyla bilgi vermeleri gerekmektedir. Geri bildirim ve sorular, dersi farklı bir öğrenme deneyimi haline getirmek için çok değerli olduğundan, öğrenciler dersle ilgili her türlü sorun için mesai saatleri içinde eğitmenleri ziyaret edebilir veya e-posta gönderebilirler. Akademik sahtekarlık ve intihal YÖK disiplin yönetmeliğine tabi olacaktır. |
AKtivite | Hafta Sayısı | Saat | Hesaplama | ||||
Yarıyıl Başına Hafta Sayısı | Etkinliğe Hazırlık | Etkinliğin Kendisinde Harcanan | Etkinlik Gereksinimlerini Tamamlama | ||||
Proje | 1 | 150 | 50 | 50 | 250 | ||
Rapor Teslimi | 1 | 7 | 3 | 10 | |||
Toplam İş Yükü | 260 | ||||||
Toplam İş Yükü/25 | 10.4 | ||||||
AKTS | 10 |